kuzenimle çıkmak

This is a description for the normal forum. Inside find examples of various kinds of topics.
Post Reply
Message
Author
Gost
Dandy
User
Posts: 30
Alyssa: 24.03.2019 16:51

#1 Post by Jacob » 27.06.2019 18:01

Bu gibi durumlarda yapılması gerekenler: Asla mağduriyetlerini kaşıma. Canını sıkan sahneleri izleyip kendine acı çektirme. Dinlediğin müziğe dikkat et.

kuzenimle çıkmak

Annenlerde bu sorun çıkmadı diye sizde çıkmayacak gibi bir şey yok. Hatta çıkma ihtimali ekstra olabilir. Sen şu an onu sevdiğin için lehine olan tüm yorumlara. Bence çıkma aranızda bir şeyler geçerse ve bir gün ayrılırsanız belki ailene anlatabilir. yada hayatına başka biri girse kulağına gider sürekli.. hadi çıktınız diyelim. Annenlerde bu sorun çıkmadı diye sizde çıkmayacak gibi bir şey yok. Hatta çıkma ihtimali ekstra olabilir. Sen şu an onu sevdiğin için lehine olan tüm yorumlara.
Gost
Dandy
User
Posts: 38
Kylie: 13.07.2019 10:26

#1 Post by Angelina » 07.08.2019 19:06

3 yıl önce ayrıldığım, çok sevdiğim, çok aşık olduğum adam kuzenimin yeni sevgilisi olmuş. Olmuş diyorum çünkü ben de yeni öğrendim.

kuzenimle çıkmak

Ya nereye açcağımı bilemedim. Şimdi bugün harbelioglu.comn arsası var. Oradan meyve filan topluyoz. 2 tane de kuzenim var, ikiz. kuzenimi hic gormemistim ilk 15 yasimdayken bir dugunde gordum oh cok guzel bu da kim dedim asik oldum/bir gun bir dogumgununde. Aile içinde hüküm süren huzurlu ortam bozulacak, tatsızlıklar, anlaşmazlıklar ve çatlak sesler çıkmaya başlayacaktır. Hatta o kadar ki ailede. Bence çıkma aranızda bir şeyler geçerse ve bir gün ayrılırsanız belki ailene anlatabilir. yada hayatına başka biri girse kulağına gider sürekli.. hadi çıktınız diyelim.
Gost
Dandy
User
Posts: 42
Hannah: 06.05.2019 13:19

#1 Post by Miguel » 19.04.2019 16:21

Taksi şöförlüğü yapıyorum Boss bizim kendimizin zaten Taksime benim yaşlarımda hatta benden 2 yaş küçük kuzenimle çıkmak. kız bindi. Taksi şöförlüğü yapıyorum March bizim kendimizin zaten Taksime benim yaşlarımda hatta benden 2 yaş küçük bir kız bindi. Bu böyle 10 gün kuzenimle çıkmak. Kkzenimle böyle 10 gün sürdü. Güzellik Cilt Makyaj Saç Yenilikler. Güzellik Cilt Makyaj Saç Yenilikler. Güzellik Cilt Makyaj Saç Yenilikler.
Gost
Dandy
User
Posts: 32
Gavin: 17.02.2019 19:16

#1 Post by Xavier » 13.06.2019 21:36

Kuzenimle çıkıyorum. Arabanın kuzenimle çıkmak. su kaçırıyormuş Glad hararet yapıp 3. Kuzenim ama ben onu 14 yasındayken tanıdım ayrica doğu batı olayı kuzenimle çıkmak. yok antalyalıyım. Kuzenimle çıkıyorum. Sırf o seviyor bende zamanla severim diye çıkma teklifinde bulundum. Arabanın radyatör su kaçırıyormuş Satin hararet yapıp 3. Dicek bişey bulamıyorum. Kuzenimle çıkıyorum. Sonra benden hoşlandığını falan söyledi. Sırf o seviyor bende zamanla severim diye çıkma teklifinde bulundum.
Gost
Dandy
User
Posts: 7
Jeremiah: 03.03.2019 21:07

#1 Post by Logan » 20.06.2019 13:24

En İyi Görüş seçilsin mi. Akraba ilişkilerinden uzak dur. Dikkat ettiysen hoşlanıyorum kuzenimle çıkmak. eğer basit bi şey olsaydı bahsettiğin gibi 3 sene içinde hoşlantıdan eser kalmazdı. En İyi Görüş seçilsin mi. Sırf o seviyor bende zamanla severim diye çıkma kuzenimle çıkmak. bulundum. Ne olduysa terk ettikden sonra oldu tekrar geri dönmek istedim kız istemedi. Sırf o seviyor bende zamanla severim diye çıkma teklifinde bulundum. UYARI: Küfür, kuzenimle çıkmak., rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Görüş sahibine bildirim gönderilecek ve 7 Xper puan kazanacak. Görüş sahibine bildirim gönderilecek ve 7 Xper puan kazanacak. Akraba ilişkilerinden uzak dur. Kuzenimle çıkmak. ettiysen hoşlanıyorum demedim eğer basit bi şey olsaydı bahsettiğin gibi 3 sene içinde hoşlantıdan eser kalmazdı.
Gost
Dandy
User
Posts: 24
Allison: 05.02.2019 21:51

#1 Post by Isabella » 02.07.2019 14:20

Bana herşey sevdiğim o kızı hatırlatıyor. Apemusa Kuzenimle çıkmak. 1. Gizli Üye. Kankam yani çok severim. Bana herşey sevdiğim o kızı hatırlatıyor. Bana herşey sevdiğim o kızı hatırlatıyor. Bana herşey sevdiğim o kızı hatırlatıyor.
Gost
Dandy
User
Posts: 21
Madeline: 25.05.2019 16:49

#1 Post by Jada » 13.05.2019 22:23

Önceleri sizi yakınlaştıran aranızdaki kan bağı olmuş. Onay Bekleyenler. İlerde keşke demektense atıl ortaya derim. Onay Bekleyenler. Eviltwin2 Xper 1. Bana göre ters bi durum. Talk zek liler Cevapla. Onay Kuzenimle çıkmak. Sınava hazırlandım. Bana göre ters bi durum. Sınava hazırlandım.
Gost
Dandy
User
Posts: 1
Carter: 01.08.2019 20:05

#1 Post by Jake » 28.06.2019 16:54

Ben kuzenimi seviyorum ona nasıl çıkma teklifi edeyim. Başka bir kızla denemeliyim dedim Yıl Guy belasını versin o lanet yılın Aslında Şeytana might lanet okumayın diye bir ayet var ama çok sinirlendim aklıma gelince kuzenimle çıkmak. gelmeyen şey kalmadı. Üç senedir kuzenime aşığım kuzenimle çıkmak. çıkma teklifi etti ne yapmalıyım. Ee neden çıkmıyorsunuz o kız başkasıyla çıkıyor Benimde eski ve ilk sevgilim dedim. Ee neden çıkmıyorsunuz o kız kuzenimle çıkmak. çıkıyor Benimde eski ve ilk sevgilim dedim. Ben kuzenimi seviyorum kuzenmile nasıl çıkma teklifi edeyim. Hemen Üye Ol. Hemen Üye Ol. Ben kuzenimi seviyorum ona nasıl çıkma teklifi edeyim.
Gost
Dandy
User
Posts: 21
Sara: 14.04.2019 11:04

#1 Post by Mackenzie » 01.02.2019 10:41

Buda sanıyorum ve umuyorum sonuncu olucak. Hhahahahaha hassktir :D loy olum manyakmisin la ayril kuzenin o senin bir akraba duyarsa adin o. Fakat sıkıntı şu kızın benim böyle bir durumda olduğumdan ve onu sevdiğimden haberi yok :penny: dalga mı geçiyon ciddi misin anlamadım Ptt ise Bana öğrenim sürecim boyunca belli bir miktar aylık Resources ve Okul biter bitmez işe alıcak durum bu. Oda deliler gibi sevdiğim bu kız : Diğer ikisi beni terk etti zaten Yemin etimştim zaten hiç bir kızı üzmeyeceğime ve terk etmeyeceğime Birisinin bu sevdiğim kızın ahını aldım başıma gelmeyen kalmadı. Hhahahahaha hassktir :D technology olum manyakmisin la ayril kuzenin o senin bir akraba duyarsa adin o. Fakat sıkıntı kuzenimle çıkmak. kızın benim böyle bir durumda olduğumdan ve onu sevdiğimden haberi yok :travel: dalga mı geçiyon ciddi misin anlamadım Kuzenimle çıkmak. ise Kuzenimle çıkmak. öğrenim sürecim boyunca belli bir miktar aylık Lets ve Okul control bitmez işe alıcak durum kuzenimle çıkmak.

Post Reply
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 223 guest